Garanciális ügyintézés
Amennyiben a nálunk vásárolt terméknél használat közben fogyasztóként problémát észlelsz garanciális időn belül, kérjük a gyors ügyintézés érdekében használd az oldal alján megtalálható Garancia bejelentő űrlapot!
A garanciális és szavatossági jogaidról az Általános szerződési feltételeinkben is tájékozódhatsz.
Tartós fogyasztási cikkek esetében az alábbiak szerint vállalunk garanciát/jótállást (ezen információk a termékek adatlapján és a rendelést követő visszaigazoló e-mailekben is megtalálhatóak). Tartós fogyaztási cikkek körébe tartozó termékekről a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet, 151/2003 (IX.22.) kormányrendelet, 10/2024. (VI.28.) IM rendelet részletesen rendelkezik.
Jótállási igénnyel kizárólag Fogyasztók élhetnek! Fogyasztó: a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy!
- 10.000 Ft - 250.000Ft - 24 hónap
- 250.001 Ft felett - 36 hónap
- A 10.000 forintot el nem érő árú fogyasztási cikkre nem vonatkozik jótállási kötelezettség
Jótállási igény a következő esetekben nem érvényesíthető:
- A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások esetében.
- A termék üzembe helyezése közben bekövetkező sérülések esetében.
- Mechanikai sérülések (pl. égés, roncsolódás, törés, repedés, megbontás, szakadás, stb.).
- Elemi kár okozta meghibásodások (pl. villám, tűz, túlfeszültség, beázás) esetében.
- Helytelen, szakszerűtlen beszerelés, beszerelő műhely igazolásának hiánya.
A hibás terméket ellenőrzés, tesztelés után cseréljük ki, és álljuk az újbóli kiszállítási költséget (míg a hozzánk való visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli), ha a visszaküldött termék nem hibás, az újbóli kiszállítás 3.990Ft, melyet Fogyasztónak kell megfizetni előre történő átutalással!
Amennyiben a javítás vagy csere nem lehetséges (hiány vagy megszűnés), abban az esetben Fogyasztó élhet a vételár-visszafizetési igénnyel, ellenkező esetben köteles a csereterméket elfogadni.
A bejelentés és visszaküldés menete 1. Kérjük töltsd ki a lenti űrlapot 2. Gondosan csomagold be a terméket minden tartozékával együtt! (NE újságpapírba, NE szemeteszsákba, NE zacskóba stb.) 3. A csomagot postán, vagy futárral küldheted vissza, vagy elhozhatod hozzánk személyesen. A termék visszaszállítási költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Címünk: Vertom online Kft. / ExtraCar.hu, 1135 Budapest, Béke út 13-19. (üzletsor). |
Ha elküldted az űrlapot nincs más teendőd, mint visszajuttatni a terméket!
Kérjük, hogy töltsd ki az alábbi űrlapot!