Gyakran ismételt kérdések
HOGYAN TUDOK RENDELNI?
Rendelésedet (regisztrációval vagy anélkül) bármikor leadhatod webáruházunkban, amelynek feldolgozását munkatársaink hamarosan megkezdik. A minimum rendelés összege bruttó 1500 Ft. kell, hogy legyen. Ha szeretnél a termékekről érdeklődni, kérjük ne telefonálj - online ügyfélszolgálatunk mindig a rendelkezésedre áll, ahol számos kérdésedre válaszolni fogunk. Rendelést leadni kizárólag online lehet (telefonon nem) a félreértések elkerülése végett.
MIKOR KAPOM MEG A RENDELÉSEMET?
A választott terméknél feltüntetett időn belül, melyek a következők lehetnek:
RAKTÁRON lévő termék esetén az átvétel akár azonnal lehetséges az SMS értesítést követően (nyitvatartási időnkben). Házhozszállításnál 1-3 munkanapot adunk meg szállítási időnek. Több termékünk központi raktárban pihen, itt a szállítási idő szintén 1-3, vagy 4-8 munkanap lehet.
MIKOR JÖN A FUTÁR?
Munkanapokon 8-17 óra között várhatod a rendelésed, de a kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben is kapsz értesítést, ha futárszolgálattal rendeltél. E-mailben folyamatosan küldünk tájékoztatást a rendelésed státuszáról, így könnyedén tudsz tervezni az átvétel napján.
VAN SZEMÉLYES ÁTVÉTEL? HOL VAN A BOLT?
Személyes átvételre is van lehetőség, budapesti átvételi pontunkban. Itt fontos tudnod, hogy ez nem egy üzlet - nem tudsz a termékek között válogatni. Hétfőtől csütörtökig 10:00-17:00-ig jöhetsz hozzánk, miután SMS-ben értesítettünk arról, hogy elkészült a csomagod. Információs oldal >>>
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
A szállítás módjától függ, mennyibe kerül a szállítási költség. A csomagpontra küldés, valamint a postaponton történő átvétel költsége némileg kedvezőbb a futárszolgálatnál. Szerződött partnereink szállítási költsége 1390 Ft-nál kezdődik. Itt minden infót megtalálsz: Szállítási információk >>>
HOGYAN TUDOK FIZETNI? VAN UTÁNVÉT?
Többféle fizetési móddal élhetsz, ha az Extracar.hu-n vásárolsz. Online rendelést követően személyes átvételkor készpénzzel fizethetsz. Szintén online rendelés esetén adott a kényelmes és biztonságos bankkártyás fizetés, de utánvétellel is tudod rendezni a számlád összegét. Fizetési információk >>>
NEM SIKERÜLT AZ ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS, MIT TEGYEK?
A fizetés újraindítása vagy a fizetési mód magváltoztatása a korábbi, "SIKERES RENDELÉS LEADÁS" visszaigazoló e-mailben található "ONLINE RENDELÉS KÖVETÉS" gombra kattintva lehetséges. Kattintást követően a rendelés részleteinél, az oldal alján tudod a módosítást elvégezni! A rendelésnél választott fizetési mód banki átutalás volt, melynek teljesítésére 2 napot biztosítunk.
VISSZAKÜLDENÉM A TERMÉKET, HOGYAN?
Amennyiben nem vagy megelégedve a választott termékkel, az átvételt követő 15 naptári napon belül visszavesszük azt! Fontos, hogy a terméket csak kipróbálás erejéig használhatod, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből. A terméket gondos visszacsomagolás után postán, vagy futárral küldheted vissza, vagy elhozhatod hozzánk személyesen. Amint a termék visszaérkezik hozzánk, a lehető leghamarabb (2-3 munkanap), de maximum 14 napon belül visszautaljuk a vételárat az általad megadott bankszámla számra. Készpénzes visszafizetést nem áll módunkban eszközölni!
MEGHIBÁSODOTT A TERMÉK, MIT CSINÁLJAK?
Amennyiben a nálunk vásárolt terméknél használat közben problémát észlelsz garanciális időn belül, úgy igénybe veheted a garanciális ügyintézést honlapunkon. Jótállási igényedet a következő űrlap kitöltésével érvényesítheted: https://extracar.hu/online-ugyintezes/garancialis-ugyintezes
Minden további információt is itt találsz a cserével vagy visszaküldéssel kapcsolatban.
HIÁNYOS CSOMAGOT/TERMÉKET KAPTAM
Ha hiányos kaptál, akkor is tudunk segíteni! Nem kell mást tenned, csak kitölteni az alábbi űrlapot és mi elkezdünk intézkedni. Mit jelent ez a gyakorlatban? Minden csomagösszekészítést kamera rögzít, így tudjuk ellenőrizni azt, hogy mi hibáztunk-e, hiteles-e a reklamáció amit benyújtottál felénk. Tévedések előfordulhatnak: mi azon vagyunk, hogy minden vevőnk elégedett legyen a megrendelésével!
Nagyon fontos még az idő: Hiányos csomagra vonatkozó kárigényedet csak a kézhezvételtől számított 3 napon belül tudjuk elfogadni!
SÉRÜLT CSOMAGOT KAPTAM
Ha a rendelésed sérülten érkezett, törött, kifolyt, megnyomódott, csak küldj róla képet és leírást online ügyintézési felületünkön: megteszünk mindent, hogy kárpótoljunk! Itt is érvényes, hogy a csomag kézhezvételétől számított 3 napon belül tudjuk a reklamációt elfogadni, amit a futár jelenlétében vizsgáltál meg. A csomagra vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen, a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
MIÉRT NEM TUDOK RENDELNI?
Rendelésedet regisztráció nélkül, és regisztráció után is könnyedén leadhatod webáruházunkban. Sokszor azonban hibaüzenetek jelennek meg felhasználóinknál rendelés közben. Itt arra kérünk, hogy legyél körültekintő, nézd át még egyszer nem gépeltél-e el valamit és minden adatot kitöltöttél-e. Pl. ha az adataid automatikus kitöltését kéred a rendszertől, az e-mail cím megadásánál a rendszer automatikusan egy szóközt tesz az e-mail cím végére. Ha sokadjára sem működik, keresd nyugodtan online ügyfélszolgálatunkat.
Módosítanád a megrendelésedet? Megkaptad a csomagot, de sérülten, vagy hiányosan érkezett?
Visszaküldenéd, mert mégsem szeretnéd? Meghibásodott a termék?
Az alábbi oldalon minden fontos és hasznos információt megtalálsz!
ONLINE ÜGYINTÉZÉS
Ügyeid leggyorsabb intézésére