Gyakran ismételt kérdések
HOGYAN TUDOK RENDELNI?
Rendelés kizárólag webáruházunkon keresztül adható le, telefonon vagy egyéb módon a félreértések elkerülése végett nem lehetséges!
MIKOR KAPOM MEG A RENDELÉSEMET?
A választott terméknél feltüntetett időn belül, melyek a következők lehetnek:
RAKTÁRON lévő termék esetén az átvétel akár azonnal, SMS értesítést követően, házhozszállítás 1-3 munkanap.
KÖZPONTI RAKTÁRON lévő termék esetén 1-3 munknanap, 2-4 munknanap, 4-8 munkanap információk szerepelhetnek.
MIKOR JÖN A FUTÁR?
Munkanapokon 8-17 óra között, de a kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben tájékoztatnak.
VAN SZEMÉLYES ÁTVÉTEL? HOL VAN A BOLT?
Kizárólag értesítőt követően, online leadott rendelések átvételére van lehetőség!
Nyitvatartás:
- Hétfő - Csütörtök: 10:00-15:00 között!
- Péntek, Szombat, Vasárnap: ZÁRVA
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
1490Ft-tól elérhető a csomagszállítás, de részletesen itt minden infót megtalálsz: Szállítási információk >>>
HOGYAN TUDOK FIZETNI? VAN UTÁNVÉT?
Személyes átvételkor készpénz, bankkártya, átutalás
Házhozszállítás esetén utánvét, átutalás, online bankkártyás fizetés
Részletesen itt minden infót megtalálsz: Fizetési információk >>>
NEM SIKERÜLT AZ ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS, MIT TEGYEK?
A fizetés újraindítása vagy a fizetési mód magváltoztatása a korábbi, "SIKERES RENDELÉS LEADÁS" visszaigazoló e-mailben található "ONLINE RENDELÉS KÖVETÉS" gombra kattintva lehetséges. Kattintást követően a rendelés részleteinél, az oldal alján tudod a módosítást elvégezni!
Módosítanád a megrendelésedet? Megkaptad a csomagot, de sérülten, vagy hiányosan érkezett?
Visszaküldenéd, mert mégsem szeretnéd? Meghibásodott a termék?
Az alábbi oldalon minden fontos és hasznos információt megtalálsz!