Acél motorvédő lemez, amely nem csak egy sima védelem
Általában az acél motorvédőről, váltóvédőről vagy diffivédőről a mechanikai sérülések elleni védelem jut eszébe mindenkinek, ennél azonban sokkal többről van szó, hiszen nem csak egy magasabb járda, padka illetve egy vízzel feltelt kátyú tud komolyabb kárt tenni kedvencünkben.
Az acél motorvédő lemez előnyei:
- Jelentősen csökkenti az úttestről felfröccsenő csapadékvíz, sár motortérbe jutását. Ez leginkább az elektromos alkatrészek (generátor, önindító, elektromos csatlakozók, érzékelők) védelmét segíti elő, így növelve azok élettartamát.
- Ha valaki a gyári műanyag motorvédő sérülése, elvesztése esetén pótolni szeretné az alkatrészt, az esetek többségében kedvezőbb árat talál nálunk az acél kartervédőkre.
- Terepjárókra, Off Road felhasználásra 3 mm-es vastagságú lemezeket forgalmazunk illetve igény szerint alumínium alapanyagból is tudunk védőlemezt biztosítani, egyedi gyártásban.
- Több mint 800 féle autótípusra érhető el méretpontos karter, váltó és differenciálmű védő lemezt, üzemanyagtank védő lemez, Stop&Go védőlemez, és katalizátorvéd lemez, nincs szükség gépjárművén semmilyen átalakításra. Minden felszereléshez szükséges tartozékot a lemezek mellé csomagoljuk, így ezek beszerzésével nem kell időt tölteni.
- A kínálatunk és értékesített lemezeink 80-90%-a személyautóra gyártott termék, ez is bizonyítja a ”hétköznapi„ felhasználási területet.
- Váltóvédőink a mechanikus váltózárak illetéktelen hozzáférését nehezítik meg a váltórudazathoz, ezzel is növelve a zárak hatékonyságát.
Néhány hasznos információ a lemezről
- Gyárilag kialakított pontokhoz csatlakozik minden lemez
- Olajcseréhez szükséges szerviznyílással ellátottak (típusfüggő)
- 38 H2H 2-3mm vastagság
- Felületük porfestett
Tévhitek, szerelők általi hibás álláspontok, melyek már-már túlmennek minden határon!
Nem olyan a formája, mint a műanyagnak
- Nem, mert ez nem műanyag motorburkolat, hanem acél motorvédő lemez, felesleges összemérni.
Nem ott van a lyuk, ahol a műanyagé
- Nem, mert ez nem műanyag, és nem a patentokkal rögzül, hanem az alvázhoz, gyárilag kialakított pontokhoz (ne tévesszük össze a gyári műanyag pontokkal)
Ezt nem lehet felrakni
- De igen, csak a felszerelési rajz használata javasolt és a tartozékokat is ki kell csomagolni.
Ez zörögni fog
- Nem, nem fog, ha rendesen fel van szerelve.
JACKPOT: Ezt nem rakjuk fel, mert nem lesz hűtése a motornak
Valóban? És miért nem? A gyárilag motorvédővel szerelt autókkal mi a helyzet? Ha műanyagot rakunk fel, akkor az nem burkol?
Kérünk szépen minden szerelőt, ezermestert, hogy felszereléskor az alábbi lépéseket kövesse
- az alsó műanyag motorburkolatot távolítsa el a gépjárműről,
- csomagolja ki a lemezt, a tartozékokat is,
- töltse le a felszerelési útmutatót/rajzot és ezután történjen a felhelyezés.
- Nem méregetjük a műanyaghoz, nem tesszük a műanyagra, jó irányba fordítjuk és követjük az útmutatót