Összehasonlítás
Hírlevél
Elérhetőség

Telefonos ügyfélszolgálat:

Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00

+36-70/629-1386

+36-70/636-1386


Online ügyfélszolgálat:

info@extracar.hu


fb.com/ExtraCar.hu

Kiemelt Ajánlataink
Legnépszerűbb termékeink
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Garanciális ügyintézés

Ha a vásárolt termék garanciális időn belül elromlik, tönkre megy vagy hibát produkál, Fogyasztó az alábbi címre juttathatja el:

Vertom online Kft / ExtraCar.hu, 1047 Budapest, Baross utca 79. 1-es épület Fsz. 11. (személyesen, postai úton, vagy futárral)

 

A hibás terméket ellenőrzés, tesztelés után cseréljük ki, és álljuk az újbóli kiszállítási költséget (míg a hozzánk való visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli), ha a visszaküldött termék nem hibás, az újboli kiszállítás 1.990Ft, melyet Fogyasztónak kell megfizetni a futárnak, átvételkor!
Amennyiben a javítás vagy csere nem lehetséges (hiány vagy megszűnés), abban az esetben Fogyasztó élhet a vételár-visszafizetési igénnyel, ellenkező esetben köteles a csereterméket elfogadni.

 

Jótállási igény a következő esetekben nem érvényesíthető:

  • A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások esetében.
  • A termék üzembehelyezése közben bekövetkező sérülések esetében.
  • Mechanikai sérülések (pl. égés, roncsolódás, törés, repedés, megbontás).
  • Elemi kár okozta meghibásodások (pl. villám, tűz, túlfeszültség, beázás) esetében.
  • Helytelen, szakszerűtlen beszerelés, beszerelő műhely igazolásának hiánya.

 

Hibabejelentéshez kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot hiánytalanul

BEJELENTŐ ŰRLAP

Név
E-mail cím
Telefonszám
Rendelési azonosító 9989-
Számla sorszáma E-SHOP-
Hiba leírása, üzenet
Adatkezlés
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

Legutóbb nézted