A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése

Termék szűrő

Összehasonlítás
Hírlevél
Elérhetőség

Telefonos ügyfélszolgálat:

Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00

+36-70/629-1386

+36-70/636-1386


Online ügyfélszolgálat:

info@extracar.hu


fb.com/ExtraCar.hu

Méretpontos motorvédő lemezek acélból

Több mint 600 típushoz
Méretpontos kialakítás
Gyári pontokhoz csatlakozik
Olajcsere szerviznyílással

 Méretpontos motorvédő lemezek acélból

Legnépszerűbb termékeink
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Garancia, termék visszaküldés

Garancia és csere

Ha a vásárolt termék garanciális időn belül tönkre megy, hibát produkál, Fogyasztó az alábbi címre postázhatja:

Vertom online Kft / ExtraCar.hu, 1047 Budapest, Baross utca 79. 1-es épület Fsz. 11. (személyesen, postai úton, vagy futárral), mely mellé a következőket kell mellékelnie:

  • vásárlást igazoló számla (másolata is megfelelő, de nélküle nem tudunk elfogadni jótállási igényt)
  • hiba részletes leírása (még akkor is ha ezt előzetesen telefonon vagy elektronikus úton már jelezte felénk)
  • cím, ahova a csere-terméket küldhetjük és telefonos elérhetőség


A hibás terméket tesztelés után cseréljük ki, és álljuk az újbóli kiszállítási költséget (míg a hozzánk való visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli), ha a visszaküldött termék nem hibás, az újboli kiszállítás 1.500Ft, melyet Fogyasztónak kell megfizetni a futárnak, átvételkor! Amennyiben a csere-terméket nem tudjuk felajánlani (hiány vagy megszűnés), abban az esetben Fogyasztó élhet a vételár-visszafizetési igénnyel, ellenkező esetben köteles a csereterméket elfogadni.


J
ótállási igény a következő esetekben nem érvényesíthető:

  • A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő meghibásodások esetében.
  • A termék üzembehelyezése közben bekövetkező sérülések esetében.
  • Mechanikai sérülések (pl. égés, roncsolódás, törés, repedés, megbontás).
  • Elemi kár okozta meghibásodások (pl. villám, tűz, túlfeszültség, beázás) esetében.
  • Helytelen, szakszerűtlen beszerelés, beszerelő műhely igazolásának hiánya.



BEJELENTŐ ŰRLAP

Név
E-mail cím
Telefonszám
Rendelés szám
Számla sorszám E-SHOP-
Termék megnevezése
Üzenet, hiba leírása
Adatkezlés
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.


Vásárlástól való elállás, vételár visszafizetés

Amennyiben nincs megelégedve a választott termékkel, az alábbiak szerint visszaküldheti hozzánk, az átvételt követő 15 naptári napon belül, és a vételárat visszafizetjük!

Vertom online Kft. / ExtraCar.hu, 1047 Budapest, Baross utca 79. 1-es épület Fsz. 11. (személyesen, postai úton, vagy futárral), mely mellé a következőket kell mellékelni:

  • vásárlást igazoló számla
  • néhány sor, hogy szeretné a vételárat visszakapni, vagy az árát levásárolni
  • bankszámlaszám, ahova utalhatjuk az összeget


Kizárólag sértetlen terméket veszünk vissza!

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.


BEJELENTŐ ŰRLAP

Név
E-mail cím
Telefonszám
Rendelés szám
Számla sorszám E-SHOP-
Bejelentés tárgya
Bankszámlaszám (visszafizetés esetén)
Üzenet
Adatkezlés
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.